Mentenanta sisteme de management ISO

Un sistem de management ISO, implementat corect si functional, necesita o imbunatatire continua si o verificare permanenta a proceselor desfasurate. De cele mai multe ori, organizatiile numesc o persoana sau o echipa care sa fie responsabil(a) cu managementul calitatii de exemplu (RMC). Aceste persoane trebuie sa monitorizeze constant functionalitatea sistemului, prin verificarea proceselor, auditare interna, trebuie sa dezvolte sistemul de management pe masura dezvoltarii sau modificarii companiei.

In multe situatii, companiile aleg sa externalizeze aceasta activitate sau sa cedeze doar o parte din atributii consultantului extern.

DE CE?

Activitatea va fi desfasurata de catre o echipa formata dintr-un consultant extern, care vine cu experienta si cunostintele din domeniu, impreuna si responsabilul(lii) din cadrul companiei, care vin cu informatiile interne.
Costurile sunt reduse;
Experienta consultantilor poate fi decisiva in anumite situatii;
Intotdeauna o auditare efectuata de o persoana din afara organizatiei, va fi mai obiectiva.

Se verifica periodic:

  • procesele desfăşurate
  • documentaţia sistemului (sistemelor) de management implementate
  • identificarea, păstrarea, retragerea şi arhivarea înregistrărilor
  • efectuarea auditurilor interne
  • coordonarea acţiunilor corective si preventive
  • pregatirea auditurilor de supraveghere sau recertificare, precum si asistenta pe perioada 
acestora
  • dezvoltarea sistemelor pe măsura dezvoltării companiei
  • instruirea personalului existent sau nou venit in companie.

Contacteaza-ne acum pentru o oferta personalizata!