Despre noi

SMS = Supplier for management systems

SMS – Supplier for Management Systems este o companie care se remarcă prin experienţa consultanţilor, a oamenilor de vânzări, a responsabilităţii cu care îşi finalizează fiecare proiect de implementare a standardelor:

  • ISO 9001 – managemetul calităţii,

  • ISO 14001 – managementul mediului,

  • ISO 45001 –managementul securităţii si sănătății ocupaţionale,

  • HACCP/ISO 22000 –managementul siguranţei alimentului,

  • ISO 27001 –managementul siguranţei informaţionale,

  • ISO 50001 – managementul energiei

Deoarece implementam calitatea, am început cu firma noastra, fiind implicati toti membrii echipei în dezvoltarea si eficientizarea serviciilor firmei.
Specialistii SMS Business Center sunt pregatiti pentru a intelege nevoile clientilor nostri, a gasi solutii optime si a oferi sprijin partenerilor.

Valorile noastre ne definesc atât personal, ca indivizi, dar si ca echipa.

Credem în eficienta, corectitudine, dezvoltare, implicare, modernizare, crestere si succes.

Feedback-ul pozitiv din partea clientilor este ecoul eforturilor noastre care ne da impuls in a continua misiunea SMS Business Center, incercand mereu sa fim la inaltimea asteparilor prin calitate si servicii adaptate nevoilor si structurilor organizatorice ale clientilor nostri.

Ca o consecinta fireasca a activitatii noastre, am ajuns la concluzia ca profesionalismul înseamna PROFIT!

ProfesionalismExperientaDaruire sunt cateva din atributele pe care echipa SMS Business Center le intruneste.

Pentru o cotatie de pret va rugam sa ne trimiteti un mesaj prin formularul de contact.

___________________________________________________
1. Calitate: norma în care un ansamblu de caracteristici intrinseci îndeplinesc cerinţele.
2. Client:organizaţie sau persoana care primeşte un produs (ex. consumator, cumpărător, utilizator final, comerciant cu amănuntul, beneficiar şi achizitor). Un client poate fi din interiorul sau exteriorul organizaţiei.
3. Eficienţă: relaţie între rezultatul obţinut şi resursele utilizate.
4. Structura organizatorică: ansamblu de responsabilităţi, autorităţi şi relaţii dintre persoane.